Kızlar idrar yollarımda enfeksiyon var sanırım, dünden beri can çekişiyorum. Dün idrar yaparken ağrı ve yanma vardı resmen ağladım sabahta biraz kan geldi idrarla beraber.. bugün yine devam ediyor ağrı ve yanma. Dün gece sıtma tuttu bugünde aynı devam ediyor parmağımın ucuna kadar her yerim sızlıyor.. başına gelen var mı iş çıkışı hastaneye gideceğim ama korkuyorumda