Yaseminci gebeliğimi öğrendiğimden beri kimyasal içerikli olduğundan deodorantı hayatımdan çıkardım. Malum yazın terleme sebebiyle koku rahatsız edici olabiliyor. Ben banyomda bir kaba karbonat koydum. Her duş sonrası ıslak vucuduma(koltuk altıma) sürüyorum, ıslak olduğu için eriyip gidiyor. Hem koku olmuyor hemde uzun vadede rengi açılıyor. Memnunum, deneyebilirsiniz. 👍🏻