2erkekanasiii Kızlar nasıl siliniyorsunuzz ben 5.katta oturuyorum ve çok korkuyorum yetişemediğim yerlere çekpasa sopa takıp öyle siliyorum ama hiç güzel olmuyo ne yapmalıyım
Serobaskan 2erkekanasiii bende şurada bekliyeyim ay sonu 7. Kata taşınıcam asla çıkıpta silemem 🙈 Mıknatıslı cam siliciler var kullananlar var mı acaba ? Güzel siliyor mudur?
Nursma 2erkekanasiii ben 7. Kattaym bam güm Allah ne verdiyse girişiyorum camlara 😁 Allahm korusun. 🙈😁
YavruKurdum 2erkekanasiii Silmiyorum 😂 10.katta oturuyorum. Eşim asla izin vermiyor. Düşecen diye korkacağıma kirli kalsın diyor gizli silsem anlar o yüzden dokunmuyorum.
Sena93 2erkekanasiii Eve temizlik için abla geliyor o siliyor onu çağıramadığım zaman kocam sağolsun 😃 16.katta oturuyorum bu arada 🙈
Nursma Serobaskan merhaba mıknatıslı cam siliciler tek cam içinmiş çift camı yapmıyormuş sanırım kullanan biri bu şekilde söylemişti ama model model değişir mi bilmiyorum. ☺️
Necla61 Serobaskan serobaska ya bugün bir resmini gordum.ne gyzel zayıflamışsın maşallah onerin varmi 😁
nurelem Nursma bende 7. Kattayım şarjlı silecek görmüştüm hiç leke bırakmıyor uzananılmayan yerleri onla siliyorlar araştırın isterseniz bende alacağım
Sena93 2erkekanasiii https://ty.gl/vxigudbse Maddi durumun yeterliyse bundan al derim bende evlilik yıldönümünde isteyeceğim eşimden 😃😃
Yasemin_06 2erkekanasiii kocam sağolsun 1.95 boyuyla o hallediyor 8. Kattayim 😁 ama ma o yoksa yanımda silmiyirum arkasını önlerini silip kapatıyorum