Gulfem07 Arkadaşlar oğlum 18 aylık olacak ocak 13 de emziğini kaybetti nereye soktuysa yok hemen aldircam şimdi.6-18 ile 18+ arasında fark var mı büyüklük acısından şuan dışarı çıkıp bakamıyorum o yüzden soruyorum var mı bilen