sariKizim_akKizim canim benimde mutfağımda stor var bende çıkarıp balkona sererim önce islarim bi kaba şu yaparım içine bulaşık deterjanı dökerim sorun üstüne yağ çözücü serperim önce onunla bulaşık sungeriyle yaparım sonra deterjanli şu ile yıkarım sonra şu tutarım ipe yada balkon demirine atıp üstüne tekrar şu tutarım benimki balkonda ocağın yanında olduğu için yağ oluyor malum o yüzden yağ cozucude dökerim