turunculuanne her kıyafette kalıp aynı olmuyor. Genelde yorum yapılıyor, o yorumlara bakarak alıyorum ben. Yalnız ikili takımlarında tişörtler resmen tunik boyunda, taytların da beli çok sıkı paçaları çok uzun. Bi dengesizlik var yani. Çıtçıtlı body ve şort alıyorum genelde oradan. Taytlarını, takımlarını sevmiyorum.