En son adet tarihim 1 hazirandı ve 7sinde bitmişti. Ama 2 gün önce 21inde yani kahverengi akıntı geldi ertesi gün kesildi. Adet sancısı gibi ağrı çektim ve bitti Başına böyle bir durum gelen var mı? Denize girdim diye olmuş olabilir mi ya da hamile olma ihtimalim? Kafamda deli sorular 🙄😵