parlakli1990 ben uzman bir çocuk gelişimciyle görüştüm emzirmeyi kesme sürecini. Ama kesmedim şuan kendimde ama kesmeyi düşünüyorum. 22.5 aylık kızım. Çocuğa asla sen büyüdün demeyin dedi mesela. Büyüdüm annemden ve memeden ayrılıyorum kaygısı bebeği yaralar dedi. Kademeli olarak azaltın ve sürekli unutturun memeyi dedi. Memeden tiksindirmeyin vs. dedi