ArassMom_ sedaykn Almanlar Ingiliz aşısı kullanıyorlar Biontec kullanılmıyor bunu orada yaşayan herkes söylüyor benim duyduğum bu yönde
ArassMom_ zlhaa Bende burada Biontec kullanılmıyor yaptırmıyor kimse Ingiliz aşısı yaptırdıklarını söylediler orada yaşayanlar