Merhaba desteksiz uyutan annelere bir sorum olacak.
yatağa koyduğumda max 5 dk sonra uyuyan bir kızım vardı. 1 haftadır ayağa kalkmayı öğrendi öğreneli her şey zorlaştı.
Uyku saati geliyor yatırıyorum beşiğe başlıyor ayağa kalkmaya. Oturmayı bilmediği için ağlıyor ya da düşüp kafayı vurup ağlıyor. En az bi 30-40 dk döngü bu şekilde. Yatırınca sinirlenip daha çok ağlıyor. Gün içinde sık sık bu hareketi yaptırsam da beşiğinde daha çok yapmak istiyor.
Gece kendi kendine uykuya dönen bebek yine uyanıp tırmandığı ve oturamadığı için beni çağırıyor. Ne zaman geçecek bu durum?
Evet desteksiz uyumak güzel ama böyle zamanlarda keşke destekli uyusa diyorum.