Planetree Kızlar merhaba, 10 ay oldu doğum yapalı ancak bu sabah dikiş yerimin sağ tarafında hafif kaşıntı vardı baktığımda ise kızarıklıkda olduğunu gördüm.Sizce neden olabilir bu 10 ay oldu üstelik?Başına gelen var mı acaba?Teşekkürler şimdiden 🌸