İki haftalık bebeğim var. 36. Haftada doğdu. Bebeğimin gözü bakınca normal ama bazen kayma oluyor ve iki gündür de ara sıra şaşı yaptığını fark ettim gözünü. Bir ay sonra göz doktoruna gidicez. Yenidoğanda yalancı kaymalar olduğunu duymuştum ama aklıma takıldı sizlerde de var mı böyle bir durum normal mi acaba ?