İki haftalkk bebeğim var. Burnu tıkandı. Dünden beri serum fizyolojik sıkıl çekiyorum ama tamamen çıkaramadım. Çok sık kullandım diye de korkuyorum ama bebeğimin nefessiz kalmasından iyidir diye düşündüm ama hala dolu burnu. Bugün doktora gidicem sorucam ama nasık yapabilirim tamamen genzini boşaltmayı