Islak mendil kullanıyorsanız derhal bırakın ve bebek temizleme pamuğu alın, her alt açmada ılık su ile o pamuklardan ıslatıp altını silin. Poposu kuruduktan sonra ( ocakta ısıtılarak asidi alınan zeytinyağına biraz su katıp çalkalayarak kremdi yapıya geldiğinde kullanmaya başlayın ) zeytinyağı sürün. Hem doğal hem de sağlıklı bir yöntem. Hamazinc, travazol gibi kremler kortizon içerdiği için fazla kullanılması taraftarı bir insan değilim. Ben her alt açmada ıslak pamukla temizlik ve zeytinyağı ile nemlendirme yapıyorum.
Ama ablam yeğenimde pişik için Arko’nun yeşil tüplerinden kullanıyor. Anında iyi ediyor. Deneyebilirsiniz.