1anneee şu an çok şaşırdım çünkü bizim doktorumuz 4-5 kelime demişti. Benim kızım 15 ay 20 günlük dediğim gibi Tv izleniyor ilk 1 yıl hiç yoktu ama dediği kelimeler “anne, baba, tedi, pisi pisi, bay bay, gel” yani belki birkaç tane daha çıkar en fazla. Asla 13 çıkmaz 🙈 bence hepsi farklı ya bizim çocuklarımız da başka konularda gelişmiştir belki de.