Bill nasıl bi akıntıdan bahsediyorsunuz bilmiyorum ama çocukken bende vardı. Kulaklarımın arkası kaşınır yara gibi olur kabuk bağlardı. Ben kaşıdıkça kabuk soyulur soyulan yer sulanırdı. O suyu silmezsem ve kulağımın arkasında kazara bi damla bile aşağı süzülse değdiği yerlerde öyle yara oldu. Doktorlar hep alerji dedi. Domates yumurta fındık tükettiğimde falan artıyordu. Özellikle yaz aylarında çekilmez bi hal alırdı. Senelerce çektim bunu kullanmadığım krem merhem kalmadı. Geçirirdi hepsi ama iki ay sonra tekrarlardı. Babanneme ozaman bi hoca akıl vermiş, üç sabah gün ışımadan kendi diktiği bi ağacın etrafında bana üç tur attırır o sırada dua okurdu. Yani tam olarak böyle olmasa da buna benzer bişeydi. Ve ben 9-10 yaşlarındayken tamamen kurtuldum o kaşıntıdan ve yaralardan. İnşallah sizinki daha basit daha kısa sürede kurtulabileceğiniz birşeydir.