Birprensannesi12 merhaba bizim 5. Ayimiza çok az kaldı. 4 ay 25 gunluguz. 1.) Plastik değil cam biberon kullanıyorum. Uçlarını da sıklıkla kaynatıyorum.☺️
2-) 100-125 arası mama içirmeye çalışıyorum bu aralar tadıma başladım o yüzden mamayı normalden daha az içmeye başladı. Canı istemiyor.
3-) evet +4 aylık meyve pureleri var onlardan alıp veriyorum. Kendim evde meyve püresi, dokunmayacak sekilde corbalardan birer çay kaşığı tattiriyorum.
4-) Bebelac kullanıyorum ve saatli vermiyorum. Ne zaman isterse kendini belli ediyor. Basıyor çığlığı sustturamadigimiz zaman anlıyoruz ki acıktı.
5-) sebepsiz çığlık atıyor daha çok ağlıyor desem yeridir.
6-) bişey verdiğim zaman elinde 5 saniye falan anca tutuyor.
Cevaplarım boyle 😘😘