merveay Elaam benim de sezeryandı ama yapıştırma şeklinde seninde yapıştırma mı akıntı geliyor yoksa normal dikiş şeklinde mi? Yapıştırmaydı ama hiç akıntı gelmedi doktoruna gözük bence bi
Gunes_kiz Elaam ben yaşamadım ama doktor akıntı, koku filan olursa gel demişti bana. Bence bir doktora görün canım. Belki krem mirem bişey verir. Geçmiş olsun
denizzzdemir bende yaşıyorum küçük bi delik içinden akıntı geliyor sıcaklardan oluyormuş yani benimki öyle göbek katlandıgı için hava almıyormuş hergün batikonla temizleyip üstünü sargı beziyle kapatıyorum hem terlemiyo hemde temiz kalıyo