Kbrkr0734 Merhaba az anne sütü+mama yiyen bebekler kaç günde bir kaka yapar? Benim oğlumun 4.günü bugün hala yapmadı ve huzursuz. Mama değişimi yaptık süt alerjisinden dolayı neocate. O mu tetikledi düzelir mi ki ?😕
Bayezidin_annesi Kbrkr0734 dr bize 14 gune kadar normal demişti yesil kusma olmadigi surece sma mama kullanirken 6 7 gunde bir yapiyordu
Mys01-01 Kbrkr0734 10 güne kadar normal canım ama cok sıkıntı edıyorsa bebek 1 çay k zeytın yağı hakıkı koyabılıyorsub içine mamanın
Kbrkr0734 Bayezidin_annesi hep ıkınıyor gaz mı kaka mı anlam veremiyorum da sanki kakasını yapsa rahatlıcak
Mys01-01 Kbrkr0734 rahatlar bugub olmadisa bıle yarın yap ne hemen rahatlar bıde beslıyor zeytin yagı kuzum
Bayezidin_annesi Kbrkr0734 duss cok canim bol bol ilik rahatlar belki masaj yaptiriyorsa yap yuz ustu yatir brlki cikarir gazi varsa