Ozlemay PrincessDuru kesinlikle size katılıyorum az az sık sık emzirilmeli mamanın zaten zor sindirimi.
Fercan Ozlemay yaaa ne güzel benim bebeğim 37 günlük bende öncelikle emziriyorum eğer memeyle kavgaya başlarsa veriyorum günde 30 cc şeklinde 5-6 kere veriyorum mama.Umarım siz gibi mamayı bırakır memeyle devam ederiz..
Ozlemay Fercan inşllah sık sık emzirin süt artışı olsun sütün yetmeye başlayınca mamadan uzaklaşırsınız. Sağlıkla büyütün.
Dilekdefne21 3122 90 cc içiyor benim kız 120 yapsam onuda içiyor bazen sütümüde sağıp veriyorum biberon doluyor onuda içiyor 3 aylık olduk doğduğundan beri fazla fazla içiyor doymuyor🙂
Ozlemay Dilekdefne21 büyüklerde de öyle derler ya midesi genişlemiş ne kadar çok yersen o kadar çok yemek istersin doymazsın
Dilekdefne21 Ozlemay emerken veya mama verirsem o sırada gazını çıkartıp kusarsa daha vermiyorum doyduğunu anlıyorum 🙂
Beyziikoo Ozlemay Ya diyorum ya zaten doysun diye vermiyorum susturamiyorum kızımı sanki bir yeri acımış gibi ağlıyor kıpkırmızı oluyor mememi veriyorum almıyor evin içinde gezdiriyorum susuyor durduğum an tekrar yarım saat bekliyorum artık tamam susmuyor deyip mama veriyorum hemen susuyor genelde uyku bunalttığı için yapıyor işte 😔😔😔
Badehandeyldz PrincessDuru emiyor zaten sık sık ama hep bol süt istiyor yoksa kavga ediyor 60 a düşürdüm üstüne emzirdim öyle de emdi anlamadım ne istediğini
EceEgemen28 3122 bende aynı şekilde cnm gece 11.30-12.30 gibi 90 cc Mama birde sabaha karşı 4.30-5.30 arası 90cc Mama onun haricinde gün içinde devamlı emziriyorum eğer doymadığını anlasam çok aranırsa fln emzirmenin üstüne 30cc yada 60 cc yapıyorum
Minelin_Annesi 3122 ben emzirdikten sonra ilk doğduğunda 30 cc ile başlamıştım zamanla arttırdım. 2 aylıkken 60 veriyordum galiba
EceEgemen28 MinniMe cnm 9 günlük bebek 6ü 90 cc içermez çok fazla 30cc normal. 15 20 günlük olunca anca 60 cc içer
MinniMe EceEgemen28 çok teşekkür ederim bilgilendirme için🙏Bende yorumları okudukça bebeğim yemiyor büyüyemeyecek diye üzülmüştüm çünkü 30 cc bitirince bile mutlu oluyordum az die düşünmek üzmüştü beni umarım zamanla beslenmemiz artar 👼🏻🥰🤲🏻🤲🏻
Beyziikoo Ozlemay Valla o kadar farklılar ki her gün bir gün çok uysalsa diğer gün akşama kadar ağlıyor,bir gün öğlen gece uyursa diğer gün yemin ederim 1 saat anca uyuyor 🙄🙄 Ne oluyorsa keşke anlasak bizde ona göre davranacağız 🥺 Sizin ki kaç aylık 😍
Tugbhira MinniMe canim once emzir emdikten sonra 30 cc mm yap ne kadarini icsrse bilki doymustur midesi zaten cok kucuk cok icmeisni bekleme hic rmzirmedne mama vericeksende 2 saatte bir 60 cc içebilir
MinniMe Tugbhira midesi evet küçük ama işte ilk çocuk olunca acaba açmı kaldı die kendimi yiyip bitiriyorum 🥺sezeryan oldum bi de ardından evladım yoğun bakım da kalınca iyice kendimi yetersiz hissediyorum 😞🥺
Aysu-temiz Sivil4306 emzirme dedi reflü maması verdi aptamilin onu kullandı daha az kusmaya başladı .