Crnuraz2021 Kızlar bebeğimin yüzünde Sarı sarı döküntüler var doktora sordum sorun degil dedi ama bir şey önermedi ben de sormayı unuttum siz ne kullanıyorsunuz ?
Pelin0310 Crnuraz2021 ben bebeğimin konaklı bölgesine zeytinyağı sürüp 5-10dk bekleyip sonra banyo yaptırdım 3.de geçmişti.
yuksekipek Crnuraz2021 bizdede konak var ben bepantolun kasinti ve kızarıklik kremini kullaniyorum 3 gundur faydasi oldu
Acelyaooacelya Crnuraz2021 bizde de oldu zeytinyağı ve bebeyagı kullandım fayda etmedi ama hindistan cevizi yagı surdum seferde gecırdı
Ebruli64 Bizim kafa derimizde cok vardi dalin kullaniyodum sonra mustelaya gecince cok sükür hemen gecti konak