Merhaba hanimlar ben 1 haftadir spor salonuna yazildim hergun gidiyorum. 76 kiloyum 155 boyundayim. Sorum yuyeceklerimle ilgili. Salondaki koc pek ilgili degil. Ama bi diyet vardi aralikli oruc kalkinca sirkeli su saat 12de 1 dilim ekmekle normal kahvalti ediyoruz 2 saat sonra sutlu nescafe iciyorum. 2 saat sonra 4 5 badem. 2 3 saat sonra da aksam yemegi ekmeksiz yogurtlu sebze yada et yiyorum. Spor yaparken bu sekilde beslenme dogru mudur bilgisi olan yardim edebilir mi?