Melmural Sevgili anneler bebeğim doğduğundan beri kundakla uyuyor nerdeyse 3 aylık olacak.Yaşadığımız yerde evimizde çok sıcak kundakla yanıyor müslinlere sarıyorum yine aynı diğer türlü uyuyamıyor dalamıyor nasıl yapmam gerekiyor siz neler yaptınız??🌸
papatyasevdalisiii Melmural daha çok küçük oğlum 11 aylık bu zamana kadar kundak değilde ellerini yana koyup üzerine bez serip kenarlarını altına koyuyodum zıbınıyla kundaklayın sizde eğer çok sıcaksa belki rahatlar
biranneikikedi Kundak uyku tutumları var owli yazlık olanları da var bakın hatta bende var şu an ama bebeğim kundakla hiç uyumuyor