Mrvtpz zor bir dönem gerçekten ama geciyor genel olarak. Uyku düzeni bozuluyor o ayri. Allah hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimizi korusun. 4 aylık bebek 30cc mama içer mi, düşünün 3 saatte bir anca onu verebiliyordum sinir krizi gecircektim bir de ishal var zaten yedigi gidiyor. Çok üzülüyordum çok şükür halimize