_eay_ Kızlar biz bebeğimizi 5. Ayda sünnet ettirdik, pipisi resmen derinin içine kaçık siyirdigim zaman ortaya çıkıyor, burda bi kaç kişi yazmış gömük pipi durumu oluyo diye, sünnet yaptıran anneler bu durum normal mi? Büyüdükçe düzelir mi?
Canogluss _eay_ canim bizimki de öyle bende normaldir diye hiç doktora danışmadim ama . Dediğin gibi siyirinca dışarı çıkıyor. Benim bebegimde 8 aylik
Bal-Kaymak _eay_ 4.5 aylık sünnet ettirdik. İçine gömük kalıyor 9.ay kontrolünde doktor yapışmış dedi kremle açtırdı ama ne ağlamak çocuğumun canı çok yandı. Şuan yine gömük sıyırınca çıkıyor evet ama doktor halk görünmesi lazım diyor eşim de yine yapışmış diyor. Şuan 1 yaşında ama yine açılması gerek diyecek doktor diye aklım çıkıyor çok ağlamıştı. Kasık bölgesi yağlı diye diyor doktor ama benim oğlum zaten hiç yerinde durmaz her yerde tutunup yürüyor yine de gömük duruyor. Doktor hatası mı ne bilmiyorum ama pişmanım erken sünnet ettirdiğime ben
duru2603 Normal canim bizim de öyle, kasik kismi azicik tombiş pipi içerde duruyor😂 yürümeye başladiginda veya kilo verdiğinde en geç ergenlikle birlikte normale dönermiş.
BalOglum-45 2yasinda oglum. Ilk zmanlar daha icine gömüktü. Büyüdükce kasiktaki yaglar eridikce pipi meydana cikar demsti doktorumz. Eskisne gre daha disarida
Aysess38 Benim bebeğim de 10 aylık olacak hala gömük duruyor arada ben sıyırıp çıkarıyorum pipisini yapışmaması için ..İnşaAllah kendisi çıkar artık