Zeyzeynoo14 Merhaba güzel anneler sezaryen doğum sonrası dikiş yerleriniz ne durumda, ne kadar sürede iyileşti acaba 🤗🌼
BurcuBrc Zeyzeynoo14 3.5 aylık olduk ama karım hateketi yapamıyorum aciyor 6 ayı beklicem ara ara şişiyor adet de görmedim henüz
Zekimurendebizigorecekmi Zeyzeynoo14 17 aylık kızım hala bile hassasiyet var .. büyük kısmı normal haline döndü ama kabarıklık var bi kısmında
Mrvtpz Zeyzeynoo14 hicbi sorun yasamadım ilk gunden beri hep ayaktaydım ve dikişlerim yok sdce bir çizgi var oda sorun yapmıyor cok şükür sadece ordaki uyusukluk hissi tam gecmedi o kdr 😊
MotherOfAlmila Zeyzeynoo14 Bugun tam 3 ay oldu. Benim ki guzel gecti, her gun duzenli pansuman, bandaji yenileme vs. cok hizli iyilesti. 10. Gun cikardim ki, doktorum fazla bile kalmis dedi. 4. Gun de dusumu aldim guzelce.. Suan mekik cekebiliyorum.😋
Mervito Sezeryanla doğum yaptım üçüncü gün yürüyerek pansumana gittim dördüncü günde gittim evimin pazar alışverişini yaptım geldim estetik dikiş olduğu için hiç acı galan hissetmedim
Zeyzeynoo14 Mervito belli bir süre hareket ve yürüyüşle zaten daha kolay toparlıyor hem vücut hemde rahim
BurcuBrc Zeyzeynoo14 uyuşukluk hissi az kaldı ama son 3 kilo için karın toparlandım diye karın hareketi yaptim bir gün akşam agridi acıdı ben de daha duzelmemldi demekki dedim bıraktım 😂
Zeyzeynoo14 BurcuBrc aksi bir durum olmadığı zaman 6 aydan sonra öneriyorlar genel olarak karın hareketlerini bende o yüzden günde bi kaç saat iş yaparken korse kullanıyorum belki biraz faydası olur diye 😀
Cengiz-ege BurcuBrc 21 gün oldu doğum yapalı ilk günden beri ayaktayım ağzrı sızı olmadı düzenli yürüyüş yapıyorum karnım indi bile dikiş yerlerimde yapıştırma olduğu için geçti. Korse kullanmakta tereddüt ediyorum sıkarsa iç dikişlere zarar verir mi diye ama zaten karnım kalmadı ama yinede yanlarım var onların toplaması için takmak istiyorum doktora soracağım ay sonu kontrolüm var bakalım 🤗
BurcuBrc Zeyzeynoo14 korse de çok sıkıyor fazla duramıyorum ben canım içinde bakalim 6. Ayı bekleyelim ne olacak
Asellina26 Kızlar her banyodan sonra peçete bırakın dikişlerinizin üzerine nemli kalmazsa çabuk toparlanıyor. Bendede acı olmuştu duştan sonra dikkat ettim çok şükür ağrı sızı kalmadı çok kolay toparladı