alparslanyy kizlar yeni dogum yaptim 2 gun oldu, bebeğim sürekli uyuyor, emiyor ama doyuyor mu anlamiyorum 2 kez kaka1 kez çiş yaptı,dr sarilik gozukmuyor dedi,mama da aldım ama vermiyorum cunku gogsumu sıkıyorum sütüm geliyor ve emiyor daa
Dryalp alparslanyy canım yenı doğan bebekler hep uyur çoğunluk zaten uyuyarak geçer 24 saatin 22saat kesın uyur sarılığına bakın 7güne kadar oluyor bazen sonrası olmaz demıstı doktor vermeye çalış bırakma doymasa ağlardı herlde canım ben o hatayı yaptım yetmıyor dıye mamaya başlattım bu sefer sütüm az geldı
Sermec27 alparslanyy canım bende doğum yapalı 6 gün oldu saat başı emzir dedi doktor uyusa bile zorla uyandırıp emziriyorm günde 3 4 kez çiş 6 kez falan da kaka yapıyor benim oğlum sık emzirmeye calış uyusa bile uyandır hatta doktorum bebek emmeyi bitirdikten sonra kalan sütü sağ biberonla ver o kısım daha yağlı faydalı demişti aklımda bulunsun
Arasinannesiiiii alparslanyy maşallah🧿 bol bol emzirin daha dünyaya alışması için biraz zamanı var o zamanlarda karnı doyup altı değişti mi uyuyacak. 2 saatte bir beslenmesi gerekiyor diyorlar ama 2 saati beklemeyin memeyi aldığı sürece verin. 2 saati uyuyor diyede gecirmeyin mutlaka uyandırın kan şekeri düşüncede uyku oluyor bu sefer sarılık oluyor. Daha midesi küçücük sıktığınızda süt geliyorsa doyuyordur. Birde kucağa alışır diyenleri duymayın göğsünüze yatırın gün içerisinde çok ihtiyacı var kokunuzu almaya birtek sizi tanıyor. Allah bağışlasın 🙏🏻
Serapveminikleri alparslanyy ozamanlar 2 çay kasigimi mi yetiyor demişti hemşire bana doğum yaptığım gün onu sık sık emzir cnm 1,2 saate bir muhakak kaldır yarım saat ağzında kalsın göğsün yorulduğu için hemşire 30 dK demişti ve 1,2 saate nutma bende 17 günlük annryim 😍
alparslanyy Sermec27 bende uyandırıp zorla vermeye calisiyorum ama malesef memede uyuyor cekmiyor agliyor istemiyor
alparslanyy Arasinannesiiiii gebelik sekerim vardi zaten bugun kan sekerine bakildi gayet iyiymiş, Allah razi olsun ☺️
KutayinAnnesiii Benim oğlum da 3 gün neredeyse sürekli uyudu 2 dk emip bırakıyordu zorla emzirmeye çalışıyordum ama uykudan gözünü açamıyordu. Fazla emmediği için göğüslerin çok dolup mecbur sağıp buzluğa atıyordum. Ama sonrasında düzeldi çok şükür. Sütünüz geliyorsa hiç mama vermeyin zaten doktor kontrolünde kilo alımına göre doktor yönlendirir sizi. İlk kontrolde kilo kaybı oluyor 2. Kontrolde artık almaya başlıyorlar kilo
alparslanyy KutayinAnnesiii mamayı,gece olurda bişey olur tedbir amaçlı aldik,aslinda emiyor 20,30 dk memede bekliyor ama sonra 4,5saat uyanmiyor,erken uyandirmaya calissam da emmiyor,memede uyuyor
Sehertosunn alparslanyy ben 23 gündür sürekli 2 saatten fazla uyumasına izin vermedim. Mutlaka uyandır burnunu sik kulağıyla oyna altini aç.
alparslanyy Sehertosunn yazdiklarini yaptim ama fayda goremedim eliyle itti resmen,ama bugun kendisi uyanip istiyor her saat basi
Yarim_Kilo_Kiyma alparslanyy Öncelikle hayırlı olsun inşallah 🌺 El kadar bebekten ne bekliyorsunuz, takla mı atsın 😁 uyuyacak ki büyüsün annesi. Onun için en önemli şey uyku ve meme şimdi. En az uyansın ya da uyanmasın 2 saatte emzirin. Onun midesi kiraz kadar şimdi gün geçtikçe büyüyecek inşallah
Melisa59 alparslanyy ilk 1 ay gündüzleri saat başı emzirin derim geceleri de 2 saate bir ikinci aydan snra zaten kendisi sizi yonlendirecek 😅 geceleri de 3 saate bire çıkarabilirsiniz. 3 aydan snra yine gündüz o sizi yonlendiri gece de kendi uyanır merak etmeyin acıkınca en fazla 4 buçuk saate çıkarabilirsiniz