Dün 3.5 aylık kızıma gaz için relactaz damla kullanmaya başladık emzirme öncesi 6 damla şeklinde. Hemen etki etti sürekli alttan gazını çıkarabiliyor. Öncesinde her sabah gaz sancısı çekiyorduk. Emerken gazını çıkarıyor kaka yapıyor . Damla kullananlar herhangi yan etkisi oldu mu. Kaka yapmaya başladı 2-3 kez günde normal mi rahatladigi için mi acaba