Mertin_annesi Arkadaşlar şu an bir çocugun büyümesinin en zor aşamasındayım dünyayı yeni tanıcak dişleri çıkıcak uyku sıkıntısı cıktı 6 aydan sonra daha ii duruma gelirmiyim veya 1 yaşına ona göre sabretmek daha kolay geliyor
bozobeydrk Mertin_annesi yani şöyle daha uysallaşan bebek mutlaka vardır ama diş dönemleri çocuğun sakin olması beklenemez ki canı yanıyor sonuçta.