Kusannesi Mertin_annesi yinde bir doktora danısın. Biz 1 yasında almıstık uyku ilacı deniyor ama uyutmuyor sadece uykuya rahat geçiriyor kendiniz bol bol melisa çayı tüketebilirsiniz zTen bu ilaçta melisa. Bebeğe geçer sütünüzden:)
Arasinannesiiiii Mertin_annesi ben doktorumuza sordum uykuya geçişi kolaylaştırır, gece uyanmalarına etki ettiği tartışılır içerik olarak bitkisel ama bana sorarsanız kullanmayın derim dedi. Bu arada bebeğim 7 buçuk aylık sizinki daha küçükmüş mutlaka doktora danışın.
Edy_61 11 aylık bebeğimde kullanıyorum ama faydasını göremedim ilk uyku biraz derin oluyor sonrası gece uyanmaları aynı sık sık
Ayemta Bence bebek uyusun diye Ilac kullanmak hic dogru gelmiyir bana.Neler cektim neler sabah 6ya kadar otrdgmu bilirim.amma kullanmam asla yinede .simdiden uyku ilaci vermek ileri donemlerde daha ciddi sornlara yol aca bilir.benim dusuncem