Bebegim neredeyse 8 aylik olacak ancak ben hala hastalanamadim 3 cocugum var digerlerinde de 1 yila yakin olmadim oglumda tarlusol kullanmistim ama emziriyormuydum net degil hatirlamiyorum o yuzden guvenemedim cok kotu durumdayim heryerim sisti gobegim kocaman oldu sicak sinir stres hic saymiyorum bile bana bi yardim edin lutfen emziirirken doktor onerisiyle tarlusol kullanan var mi veya baska bir ilac baska bir yontem?