Seymao Kizlar günaydin, bebegim 2 +20 günlük 3 aylik kontrolunde rotovirüs asisi yaptiracagim. Ama tam olarak 3 aylik mi olmasi gerekiyor 3 ay + 7 günlük olsa bir problem olur mu ? Birde devlet hastanesinde yapiyorlar mi bu aşıyı. Eczaneden alıp götürsem
bozobeydrk Seymao 3 ay 15 günlük olana kadar yapılıyor diye biliyorum. Aşıyı alıp sağlık ocağında da yaptırabilirsiniz
Ebruk Seymao 14 haftalık olana kadar yapılıyor diye biliyorum bende yaptırdım 3 aylıkken 3.5 aylık olana kadar müsadesi var galiba geçerse yapmıyorlar