Kızlar dun mağazasından bu ürünü aldım. Ama bianda gördüm aldım. Yorumları okudum eve gelince yapışmıyor mama sandalyesine filan yazmışlar. Paketi açmıştım zaten hayal kırıklığına uğradım cok basit bi plastik ürünü. Fiyatı 39.90! Daha kaliteli bisey beklemiştim. Bide gerçekten mama sandalyesine önce yapışmış gibi duruyor ama yana kaydırınca hop çıkıyor kızım 3 saniyede aldı yerinden düşünün. Şimdi sorum şu paketi açılmış ürünü iade yaparlar mi bilginiz var mi?