Evet değerli anneler eminim bir çoğunuzun başına gelmiştir. Galiba grip oldum ama ayakta geçiriyorum bağışıklığım sağolsun burnum akıyor sesim değişti biraz kırgınlık var boğazımda hafif gıcıklık. Bebeğim var 27 günlük zaten meme almıyor sağıyorum biberonla veriyorum bebeğe geçer mi vermeye devam edeyim mi Yoksa dolaba biriktirdigim anne sutünden mi vereyim