zey-ni_55 hanimlar dünden beri ikimizdede hapşırma var kızım 4 aylik hafif sesinde biraz degisiklik var hafif de öksürük var benim ise gözlerim yasariyo burnum tikaniyo veya akıyo ama atesimiz yok ne önerirsiniz bize teşekkürler