Renesmee Günaydın kızlar bebeğim 3 aylık olmak üzere gaz problemi bitti damla vs kullanmıyorum. Ne zaman başlayabilirim ben baklagil vs gaz yapan yiyecekleri yemeye? Henüz erken mi yoksa
Doga23 Renesmee valla ben yesem de yemesem de gaz yapıyordu diye 40 ı çıktığından beri yiyorum gazı da 5 aylıkken bitti çünkü en güzel kuru baklagiller tahıllar süt yapıyor bence yavas yavas tüketin kimyon katın bol bol. Büyümüs yeterince 😘
SaremAselim_0817 Renesmee başlayabilirsin ben geçen nohut uedim kuru soğan yedim Gazımızı çıkarıyoruz sıkntı yok benm kide 3 aylık
Renesmee SaremAselim_0817 Doga23 dewamkee Deletedmom_29 bi deneyeyim bakalım ya nasıl da özledim yapacak yemek bulamıyorum resmen 🙄
Renesmee bozobeydrk ben de korkmuyor değilim geçen bol kimyonlu ufacık bi mercimek çorbası içtim vicdan azabı çektim sonra 😅
YavruKurdum Renesmee Bakla yeme zehirlenme yapıyor. Fasulyeden bahsetmiyorum bakla. Diğer şeylere de kimyon koyarak yiyebilirsin.
berna_demir Renesmee ben kimyon katarak ve haşlarken köpüğünü alarak baklagilin gazını azaltarak sürekli yedim ama kişiden kişiye değişir siz de deneyip gözlemleyin 3 aylık olmuş inşallah da yarayışlı olur yersiniz ☺️ afiyet olsun şimdiden 🙈
Meloo7 berna_demir benim bebe de 3 aylık dün nohut yedim ardından bir yemek kaşığı kimyon ve bir bardak su🥵😂