Nefesinannesizehra azra1616 bende kullanmak istemiyorum suanda erken sanirim umarim gecici bir gaz sancisidir simdilik 😬
Emrhn18 Hamdis08041988 kac damla kullandınız? Bize de doktor bugün verdi 21 damla fazla geldi de bana
Nefesinannesizehra Cemreninannesi11 evet baya memnun kalan var bu damlalardan daha benim bebiş icin erken sanirim ama tavsiyeniz icin tesekkurler ilerleten aylarda alip kullanmayi dusunuyorum bu damlayi😘
Nefesinannesizehra Cemreninannesi11 biz daha 8 gunluguz 2 haftadan once onerilmiyormus sanirim sabredicem ☹
Bebek-annesi Nefesinannesizehra rica ederim bende çok çektim çok ve evet o şekilde ağlaması aşırı aşırı kötü psikoloji bozuyor. Gaz meselesi en az 3 aydan önce bitmiyor.. emiyorsa gaz yapan hiç birşey yeneyin hep dikkat edin bir süre inşallah azalarak biter.
Nefesinannesizehra Bebek-annesi insallah bende bundan sonra dikkat edicem ne yedigime 🙏 cokk sagolun yazdiklariniz cok faydali Allah razi olsunn sizinde bebişiniz insallah iyilesir tez zamanda
Cemreninannesi11 Nefesinannesizehra o konuda bir bilgim yok cnm ama ilk 15 gün bizde kullanmadık zaten öylede kötü geçememişti ondan sonra başlamıştı huysuzluğu sürekli ıkınması falan korkuyorum ıkınmaktan çocuğumun sesi kısılıcak diye
Nefesinannesizehra Grejuva favori 3lu bu sanirim umarim kullanmama gerek kalmaz ama cok tesekkur ederim yorumunuz icin 🙏
Nefesinannesizehra azra1616 evet bir tane hemen eczaneden temin ettim gaz damlasi ne olur ne olmaz diye ama bakalim umarim kullanmam
Nefesinannesizehra Cemreninannesi11 yaa rabbim sifa versin bu durumdaki bebişlere yaa cok zor gercekten ☹
Busramaden Nefesinannesizehra daha yenı dogmus onermıyo doktorlar 1 aydan once busra veisoglu rahatlatan gaz masajı var youtube da onu uygulayabılırsın bıde dus aldırabılırsın
Nefesinannesizehra Busramaden evet bende burda yazanlardan ogrendim onerilmiyormuss . Cok tesekkur ederim bakicam hemem masaja 🙏
Gececekbugunler Nefesinannesizehra 2 saatte bir kaç dk be tek göğüs mü emziriyorsunuz? Benim de 6 günlük bir bebeğim var o yüzden sormak istedim
Nefesinannesizehra Gececekbugunler 2 saatte bir emziriyorum ikisinide emzirmeye calisiyorum birini 2 3 kere emdikten sonra sagiyorum digerini emdiriyoeum sonra onu emince bi kac kere onu sagiyorum yoksa sutum cok akiyor
Omero21 Nefesinannesizehra biz çok fazla denedik en son mommys bliss kullandık az da olsa o fayda etti ama doktor önce size probiyotik verebilir