Mom0976 niye olmasin ki, gayet guzel olur. Ben rizeliyim her sene mutlaka giderim 3 yasinda oglum var, bebekken pokut sal ayder her turlu yaylaya ciktik skinti olmuyor. Kanguruyla gayet iyi idare edersiniz. 10 aylik bebek yoruldugunda sızar kalır zaten, ek gıda meselelerini de hallederseniz skinti olmaz.havalarda evet degisken yaninizda mutlâka kalin biseyler bulundurun tepeler soguk sisli olabiliyor cunku. Iyi eglenceler🌸