Kızlar bebişim 7+6 aylık şu ayına kadar geceleri ilk uykusunu 5 saat gibi uyurdu sonra 2 3 saat aralıklarla uyanırdı ne olduysa şu 1şırı Bi ağlama ile uyanıyor sonra zor dalıyor ve en fazla 1 saat 1.5 saat sonra uyanıyor bu gece 5 6 kez kalktık😑 atak haftasında da görünmüyor doydugundan eminim odamız sıcak tek zıbınla yatırıyorum henüz dişimiz yok gündüzleri çok keyifli geceleri sürekli ağlıyor uyurken bile ağlıyor 🙄 niye böyle ki ya