Metehan123 Kızlar sağ göğsün sütünü ayrı sol göğsünkini ayrı sağıp mı saklıyosunuz burda okumuştum öyle yapanı da bi anlamı var mı ki
Asya16 Metehan123 ben ıkısınıde birleştiriyorum ne alaka ikisindende aynı süt geliyor 😂 kim öyle yapıyomuş merak ettim😬
34_21_23 Metehan123 ne gerek var böyle bişeye. Ben ayrı saatlerdeki iki sağımı bile birleştiriyorum. Yenidoğan hemşiresi iki sağım tek birleştirebilirsin demişti. İki meme niye ayrı olsun ki mantıksız bir iş
Metehan123 Asya16 valla bikaç gün önce ben de burda okudum ayrı sağıp ayrı saklıyorum diye bana da saçma geldi ama aslı astarı var mı merak ettim 😂
kucukprensinannesi 2.çocuğum bundada sağdığımı tek bir şişede birleştiriyorum ilk çocuğumdada 4 ay küvezde kaldı 4 ay sağdım hep tek bir yerde birleştirdim ayrı ayrı hiç yapmadım öyle olsa hemşireler söyledi ayrı ayrı kat getir diye