SB_ canım tam 40. Gün güzelce bebeğini yıka bildiğin bütün duaları oku sonra da kendin banyonu yap abdestini al.Dinimizde kırk çıkarma bebek için değil kadın içindir.Kadın abdestini alıp eşine ve ibadetine dönsün diye.Toplulumuzda kadının kırkı çıktı mı diye sormak ayıp olacağı için bebeğin kırkı çıktı mı denir, kırkın bebekle alakası yoktur