Yasemin38 Nurish canım sen bilirsin ama tatil dönüşündede yaptırabilirsin istersen 4 ay olmadan yapılması gerekiyor sadece
Nesli_1 Nurish benimki de 3 aylık olucak sağlık ocağındaki bana 3. Ayında aşı yok dedi bu isteğe bağlı falan mı ya bi bilgi verir misin
Nurish Nesli_1 Bu isteğe bağlı bir aşı devlet karşılamıyor ama doktorlar tarafından yapılması öneriliyor rotavirüs aşısı doktorunuzda ya da sağlık ocağına bir danışın isterseniz
Yasemin38 Nesli_1 özel alınıp yapılan bir aşı ama doktorlar yapılmasını öneriyor. Hastalığı ağır oluyor rotavirüsün diye ama yinede isteğe bağlı bir aşı. 3 ve 5 ayda devlet aşısı olmadığı için bu dönmelerde öneriliyor ağızdan yapışan bir aşı
Kbr1- Nurish tavsiye olarak bebegin altini degistirdiginde ellerini 2 kez yika. Hijyene 2 kat dikkat et çünkü ası olduktan sonra hastalanan cok cocuk var.