aggubebek PasaAnnesii bugün 3. günün sonunda yaptı , boza kıvamındaydı benzetmek gibi olursa, ne sert ne de ishal gibi değil yani. 😌
Omero21 aggubebek ya başka bi belirti var mi bilmiyorum ama bebeğinizin alerjisi olabilir mi? Emziriyorsanız inek sütü ve ürünleri alerji yapıyor olabilir mi çünkü artık kendisi çıkarıyor olması lazım
aggubebek Semrakrbck işte dediğim gibi bakınca oradaki derinin düz olmadığını görebiliyorsunuz, yani bir sıyrık gibi hani çamaşır suyuna temas eden eller çatlar ya ona benziyor tabi popoda olduğu için daha ince bir sıyrık düşünün 😭
PasaAnnesii aggubebek kabız değil ohalde bnmkide 2 3 günde baya köyü yapıyor çünkü ek gıdaya geçince normal dediler