Eda yöntemi denedim başlarda, sonrasında biraz pahalı olan bir biberon aldım ama aynı anne göğsü gibi olduğu için bebeğim reddetmedi. Çok şükür kilo alımı da düzeldi. Sütünüzü yağlandırmaya bakacaksınız, moral çok önemli. Benim moralim bozulsun sütüm anında azalıyor.