Kızlar 7 ay sonra sonra ilk adetimi2 gün önce oldum, ya cok sinirlilik var üzerimde bebegime bile sabrım yok 7 aylık bebegim nasıl zor sabrediyorum gercekten tahammül edemiyorum böyle, basına böyle gelen varmı Bi banamı oluyor ay gercekten suan gece 1.20den beri aglayıp duruyor uyutuyom uyanıyor emzirmek istiyom almıyor cıldırdım resmen