Goktugsabanmerve Prima premium care kullaniyorim 2 numara kasiklarini sıkıyor 3 buyuk geliyor baska marka genis 2 numara öneriniz varmi
Fatmanur1703 Goktugsabanmerve Bende prima kullanıyordum baby turcoya geçtim çok memnunum ayrıca zeytinyağlı organik illa da prima diyorsan active bebeyi kullan primanın
gocebebirbayan Goktugsabanmerve molfix kullandık doğduğundan beri. Kaç aylık bebeğiniz? 4.5 aylık 4 numara kullanıyoruz biz
gocebebirbayan Goktugsabanmerve 2 aylıkken 3 numara molfix kullanıyordum canım ben. 2 numarayı en fazla 1 ayı dolana kadar kullandım sanırım.
Hayriye1410 Goktugsabanmerve baby turcu alerji yaptı sleepy sıktı çok küçük bez premium care çok pahalıen güzeli prima aktif bebek. 3 numara kullanıyordum hafiften sıkmaya başlayınca 4 sipariş verdim
antikoalababy Kanz ın bebek bezini sipariş ettik 4 no memnunum açıkçası geceleri prima takıyorum gündüz kanz
Alenffc18 Goktugsabanmerve primanın Aqua pure protection öneririm o bir tık geniş ve premium care daha iyi hic sızdırmıyo
Goktugsabanmerve Alenffc18 premium care memnunum tek sıkıntımiz 2 numara kasıklarini sıkıyor 3 buyuk gelyor 😊
burjoosphere Baybe me ve molfix kullanıyorum ikisinden de memnunum ama baby me daha iyi gibi molfix azcik sıktı