Naremsi İyi geceler hanımlar 🥰 kızım iki gündür şiddetli derecede ateşli doktor altıncı hastalık dedi calpol verdi ateş sürekli çıkıyor birde iki gündür ağlarken hafif dudağı morarıyor sizin bilginiz varmı ne yapmam lazım
NukleerBaslikliKiz Naremsi Benim de kızımda var önce ateş oldu şimdi de vücudunda döküntüler başladı probiyotik verdi doktor
Gunes55 Naremsi 3 gun ates yapiyor. Klinik muayenesinde baska bisey yoksa ates dusurucu harici bisey onermiyorlar. Takipte kalin 4.gunde hala atesi varsa tekrar gosterin. Cok gecmis olsun.
mihrosum Naremsi yapacak bise yok korkma bazen 4 bazen 5ngun surebılır kımısındede 3 gun. Calpıl vereceksin atesi cıkınca cok ince giyinsin sonra gecıyor kuzum
Naremsi Gunes55 teşekkür ederim bende düşündüm acaba başka bir şey mi bir üşütme falan mı diye ama ateşten başka bir şey yok
sevimeyuboglu61 Naremsi biz hastenede yatmıştık, 4 gün . Benim oğlum ilaç içmiyordu mecbur ateş düşürücü sürum ile vermişlerdi . Bir hafta sonra da döküntüler başlamıştı
Naremsi sevimeyuboglu61 sizin döküntüler geç başlamış herhalde bir de döküntülerin zararı var mı kaşınıyor veya acıyor mu
ipekkizimm Naremsi bizim 4 gun sürmüştü ates. Dokuntu basladiginda ates bitiyor. Dusla calpolle dusmuyordu malesef 39.8leri gorduk fitil kullandik 2 gece. Gece cok cikar atesi. 2 gun atlatmissiniz 1 2 gune dokuntu baslar sonra da geciyor zaten