Mis gibi uyuyan çocuk 2 gündür çığlık çığlığa kalkıyor sustur susturabilirsen ne emiyor ne kucakta duruyor sabaha kadar sallasam sallanacak. Sıcaktan bunalıyor diyorum ama bundan öncede sıcaktı 😒 atak dönemi resmen ben burdayım diye bağırıyor birde eşimin noldu deyip usul usul içeri gidip klimayı açıp serin serin yatması yok mu beni ekstra çıldırtıyor 😂 ben burda sıcaktan eriyerek çocuk sallamaya devam. Sizler napıyorsunuz bebişleriniz uyuyor olsun inşallah