22 aylık Bebeğim 1 haFtadır kiraz yiyor başta çekirdeklerini çıkarıyordu sonraları çekirdekleriyle yuttuğunu fark ettim kakasından hep kiraz çekirdeği geldi o günden beri kaka geldiği zaman anne karnım diyor sonra kaka yapıyor karnı ağrıyor gibi geliyor ama kaka dan mı kiraz çekirdeğinden mi anlamıyorum keyfi iştahı yerinde lütfen benim gibi olan var öı yardım edin acillll çok endişeliyim