Brsckmk hiç masaj falan demedi kuzum eve çağardım ben doktoru geldi 4 tane iğne vurdu bölgeyi uyuşturdu 10 dk sonra sünnete başladı derisi yagliy mis 6 dikiş atti batikonladi sardı 3 saat sonra değiştirin bardak koyun dedi sabah akşam antibiyotik calpol ve 2 tane krem var di işte bi kremi uyuşturucu sanırım etkisi o akşam sürdük bidaha sürmedik obur kremi gün de 2 kez sabah akşam öğlen batikon sabah akşam antibiyotik ve calpol her alt değiştirme dede bardak yaptik şükür hiç skinti cekmedik sünnet oldi 1 saat sonra yerler de emekliyordu 3.gün kremi biraktirdi 5.gün calpol u bugün de hepsini bıraktık bardak da dahil tam 7.günümüz du bitek o yeşil kremi gün de 1 kez 3 gün surun dedi tamam dedim 5.gün banyosun u yaptırdım sua n normal hayatına devam ediyor yani ben korkuyordum dikişi cokti bide aşırı hareketli bir bebek ben hiç kucağa da alıştırmadım kucak dada durmuyor inan dikisleri kesin atacak diyordum